I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, July 15, 2011

Benci dengan SENIOR.

Semalam..aku kerja cam nak mati rase nyew. Yea laa..semua benda nak suruh aku..
Aku tau laa aku budak baru. takyah laa..ko nak tunjuk SENIOR ko tu nak buli-buli aku.
Beragak laa baii.. BARANNN..lak aku dibuat nyew. Aku diam-diam gak.
Tapi klu hilang sabarr...memang aku hempuk jea pale ko nnt (bg pekerja2 yg tak bertauliah)
Urmm..paling aku menyampah..klu duty dah ditetapkan..tak yah laa nak gedik2 tukar ngn aku.
Aku pon tau penat..jangan kira ko sowg jea yg penat.. Bila aku tanye nape nak tukar?? 
Minah gler tuu ley ckp..adelah rahsia. pale hotak dye nak berahsia.
Kali nii..mmg aku ley bg muka. TApi klu dh kerap sangat.. SoRRy tO sAy laa..
xde makne nyew aku nak mengalah.huh!!

p/s : Pada sesiape yg bekerja lame..& ade dpt junior kt tmpat kerja. JANGAN laa suka suki nak BULI org k..

No comments:

Post a Comment


I made this widget at MyFlashFetish.com.