I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, July 19, 2012

cerita seram di kamsis politeknik shah alam #part 2

Assalamualaikum wbt..pe kabo semua ?? sihat..?? Hurm, kali nii..
entry Sha..Sha nak kongsi pengalaman Sha di kamsis PSA nii. Hurm,cerita dye camni..mase Sha mula-mula masuk semester 1.. Sha dapat bilik di blok Damai 3 aras 2 bilik 33.. bilik yang Sha dapat ni.. bukan laa berhantu. Tapi..bilik Sha berhadapan dengan bilik yang tak diketahui siapa penghuninya. Sha ni peramah orangnya..semua orang Sha tegur & berkawan. Tapi..ade seorang jea budak aras Sha..Sha xpernah tegur dye..but Sha selalu gak berbalas senyum dengan dye..tapi budak pompuan nii..kadang2 jea dye senyum. kadang2 dye xsenyum langsung..tapi muke dye bapak masam + scary kowt.haha Urm, 1 ary..Sha tanye roomate Sha..name dye Syira a.k.a keding.. Sha tanye kat keding ni.. "wehh, keding..hang kenal x budaq kat depan bilik kita tu..??" Sekali..keding cakap camni.. "budak mane hang tanya ni..??" Sha cakap laa.."budak prempuan duk depan bilik kita nii..xkan hang xnampak?" Keding pon jawab.."hang gila apa..mane ade orang duk kat bilik depan kita ni". Sha geram..Sha jwb balik.."ade la senget oii..minah tu pepagi msti snyum kt aku". keding pon..bagitau kat Sha,"Sha..kat depan tu xde sapa2 duk pon..hang xcaya hang pi tengok depan bilik dye, xde pon kertas yg gtau ade pnghuni kt dlm bilik tu" So, Sha dengan muke confident nak g tengok kat bilik tu..skali Sha nmpak pompuan yg Sha ckp kat keding tu. Mase tu Sha xpercaya ckp keding, sbb Sha nmpak pompuan tu masuk bilik dye dan pompuan tu senyum kat Sha..bagi Sha keding tu mybe xperasan kot ade penghuni kat depan bilik 33. Hurm..1 ary ade sowg kakak AJK pusat islam nii..kena hesteria kt kamsis Damai 3 aras 1 bilik 24, kbetulan Sha lalu situ.. dan tiba-tiba jea..ade sowg kakak n panggil Sha,mintak tolong Sha mase tgh uzur. Tapi di sebabkan xde sape berani pegang Sha pon beranikan diri Sha utk pegang kakak tersebut. Mula2 pegang..Sha rase meremang bulu roma nii..entah cmne ade AJK pusat islam laki datang tolong..mase tu..Sha pon balik bilik Sha sendiri. Semase perjalanan nak balik bilik. Sha nampak ade bende merangkak ke arah Sha. Mase tu..Sha cepat2 jalan balik bilik..mase sampai kat bilik, roomate Sha buka pintu bilik..sbb dye panas.Sha masuk jea dalam bilik..Sha trus tutup pintu bilik Sha tu..sebb Sha takot mende tu masuk bilik. Semase Sha tgh baring..roomate Sha  ni marah Sha coz Sha tutup pintu bilik tu, dye cpat2 g buka pintu..Sha xsempat nak ckp jgn buka. Hurm..mase tu ape lagi..mlambak mende tu msuk dlm bilik..sumpah mse tu..badan2 Sha terase kne cucuk2 & mcm owg cubit kuat2. Nauzubillah..sakit sangat mase tu..dah mende tu terlalu buruk..duk dekat kat Sha. Sha punyer takot & xtahan sakit sampai Sha menangis2, kakak MEKAR bawa Sha prgi ke surau damai..tapi Sha mkin teruk sakit..sebb nyer Sha nmpak mende tu terlalu byk sgt2..sampai Sha xmampu nak tahan takot. Lastly..Sha dibawa ke pusat islam utk di pulihkan oleh ustaz. Mase dlm proses nak dipulihkan Sha, macam2 Sha lalui..sakit nyer xyah cakap la. Tapi..yang Sha pelik sangat..perempuan yang selalu Sha senyum tu..ade sekali kat dalam pusat islam. Mase Sha dah nak pulih..ustaz tanye..ape yang Sha nampak sampai Sha trlalu takot..? Sha cerita semua yg jadi kat Sha. Dan Sha ade cerita, pasal perempuan Sha nampak tu..ustaz pon bukak laa kisah perempuan yang Sha slalu nampak tu..sebenar nyer perempuan tu..mati bunuh diri..sebb dye mengandung anak luar nikah. Baru laa Sha taw cerita sebenar pasal perempuan tu..betul laa kata roomate Sha..sebenar nyer bilik depan Sha tu xde penghuni..dan bilik tu di tutup sebab mempunyai macam2 kisah2 seram yang berlaku. Semenjak dari peristiwa tu..Sha dah xnampak pompuan tu.. Hurrmm..aneh sangat, tapi mungkin ade hikmah kenape dye muncul dan bagi Sha sowg saje yang nampak diri dye..semoga roh nya di cucuri rahmat dan ditempatkan dengan owg2 beriman..AMIN.






P/s : cerita ini bukan rekaan..tapi ni la peristiwa yang berlaku kat Sha dan sampai sekarang Sha ingat smua ni

1 comment:

  1. assalamualaikum... member2 poli semua.. jom buat buat sama2 projek RM 1 Juta untuk blogger.. parttime jerrr.

    ReplyDelete


I made this widget at MyFlashFetish.com.