I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, July 19, 2011

Doaku


Pagi-pagi aku bangun cari makanan. Tapi..mak aku tak masak pulak.
Urrmm..perut pon dah munyik-munyik. Tiba-tiba jew aku teringat dompetku.haha
Aku bajet dalam dompet tu adelaa duit nak beli makanan.
Tapi..bila aku bukak2 jea. AdOoii..banyak nyew kertas..bukan nyew duit, tapi kertas resit.
Alangkah indah nyew kalau dapat makan McD.hoho Tinggi nyew cita-citaku. 
Terdetik dalam aty aku berdoa.. 
"Tuhan..gemukkan dompetku dan kuruskan badanku..jangan sampai terbalik ea Tuhan.." hihi
 Apelaa senget aku nii..pape pon aku harap ianya menjadi kenyataan.hohO!! 
mane tau..tiba-tiba jew eden punya dompet gemukk..hope bukan resit ea Tuhan. 

dompet yg gemuk..

badan yg kurus..hihi


-AMIN-

No comments:

Post a Comment


I made this widget at MyFlashFetish.com.