I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, January 20, 2011

pagi yang memeningkan..



pening-pening..



Pagi-pagi..aku bgun tersedar..tp xdela la pg sgt..cm pukul 10 pg laa.. aku bangun titow tbe2 aku tertanye-tanye..mane fara?? urmm..aku terus capai fon aku berwarne hijau lumut tuu..dan terus call fara. tiba-tiba aku dgr ting~ tong~ ting~ tong~ eh2..tu fon fara. tp mane plak minah nii duk..?? isk3..aku pnye la cari si fara tu..rupe2 nyew minah senget tu kt sblh aku titow. Aku ingat wanny kt sblah..hihi yelaa..nmpk besar cm wanny jea..hihihi bkn nk ngata ko ea fara..tp tu mata aku mmg camtu..pagi2 jd kelabu2 jew..hahahax  Pastu..dengan xmandy nyew..hahaha aku terus call dak kecik@mira chipsmore..hahaha lama gak aku bergayut dengan dia. Tiba-tiba terputus..aku xtau la dia wat putus or bateri abes kew..?? entah laaa, xkesah laa pape pon. Lepas tu..aku terus g kaco wanny yang dari pagi menghadap laptop..bukan maen lagi aku halau dia.hahax sorry ea wannyku... aku mmg cmtu. Yelaa..aku plak nk on9..asek ko jew..dah la xmandy 2 ary..gigi tu xtau la gosok or x..haha ko mmg cm grunge laaa..pastu ngn muke selumber..ko g masak n makan. EeeEee..ko wat aku betul2 jd geli jap.hahaha xpe la wanny..asalkan ko bahagia ape yang ko wat tuu..hihihi tu la kawan2 aku yang masing2 kesengatan semua..membuatkan pagi aku yang memeningkan.. 



p/s : aku memang camni..xyah amek kesah.


No comments:

Post a Comment


I made this widget at MyFlashFetish.com.