I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, January 27, 2011

hari nii.. memang macam2 hal.

Awal2 pagi aku dah bangun nak siap2 g bengkel. Sebenarnya..aku malas nak pergi.coz bukan wat kje pon.. Urm,ble aku sampai2 jea..dak2 jabatan mekanikal..smue dah abes wat poco2. Al-maklum la eaa..jabatan aku mmg camtu..rajin sangat2 nak wat poco2. Hmm..pastu tu aku pon duk la kat foyer meky..tgu ble bengkel nak start cm xsabar nak masuk wat amali mesin@melarik.huhu lama plak..xmsuk bengkel tu yg jadi windu tbe2. Em,aku punye la lme tggu lecture datang..dari aku berdiri,menyangkung dan akhirnya aku duduk bersila kat depan bengkel trus..amek ko dah mcm pengemis dah.haha Ape aku kesah..bukan salah pon duduk bersila kat depan bengkel. Lame gak la aku tggu lect..akhirnya sampai gak mokcik nii..hihi ble lect sampai..muka dye xley blah..cam nak telan org jea.. cuba la senyum2 sikit..dah la dtg lmbat bley plak nak wat mke. Dengan kerek nyew..lect ckp..pergi msuk dalam potong besi ikot ukuran yang saya bg nii..jgn silap paham?! Aku ngn muka toyer jew masuk dlm menonong cam owg mati laki plak. Lepas siap potong besi..lect bgtau kat dak2 klaz aku yang dah siap potong besi ley blek. Hmm..nampak sgt malas lect ni nak mengajar..ape daa.. Aku pon ape lagi..trus balik umah la. Ble smpai umah jea..aku tengok umah Ya rabbi..mmg bersepah gler la. Entah cmne..tbe2 aku bertukar mnjdi super bibik.hahaha jadi..pnye la byk bnde aku wat. Kemas sana..kemas sini. adoii..sakit pale otak aku tgk, mmg serabot laa..pnye byk kje aku wat..aku trus trtido kat ruangtamu. Tbe2..aku dgr owg menjerit..cm kne hestiria plak..rupa2 nyew dak hani madu a.k.a nenek sihir..tension cari dompet dye. Memekak jea..aku nak tdo pon xley..pastu kejut aku suh bgun tlg cari dompet dye. AdoOii..aku dah la penat dye bantai suh aku cari barang dye plak. Cari..punye cari..rupa2 nya..mende alah tuu masuk dlm beg baju erin. a'ahh..mmg laa erin pon dah g langkawi holiday..mmg padan muka ko dak hani..hahahax menonong ko xde wet..kuikuikui pape pon..aku xdela kejam mne pon.haha ngn baek nyew..si fara@mak indon kasi pnjam wet smentara waktu dlu.. mmg fara terbaek n pemurah..klu mnx aku..aku pon ngah kering nii..hihi pape pon..dak hani a.k.a nenek sihir..jgn careless sgt ea.sblum titow tu..jgn men campak jea dompet tu. kan dah termasuk dlm beg erin..huhuhuhu

No comments:

Post a Comment


I made this widget at MyFlashFetish.com.