I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, September 28, 2011

Lantak! ko laa..

Hari ni..dah dekat 2 minggu Sha gaduh ngn kawan sekola lame Sha.
Sha gaduh..atas sebab dye trase ngn gurauan Sha. Takde niat Sha nak bagi dye 
sakit hati ngan Sha. Dye sendiri cakap..nak mintak putus kawan.
Mula-mula Sha ingat dye memain.. tapi dye serius ngan keputusan tu.
Sha mintak maaf ngan dye.. Sha cakap klu ko trase ngan aku mintak maaf sgt.
Yelaa..kadang Sha x sedar yg Sha dah sakitkan hati dye.
Tapi..dye hina Sha cam sampah. Yelaa..owg tengah marah dye maen sedap mulut jea.
Sha faham perasaan dye. Urm,6 tahun Sha kawan ngan dye.
Sejak Sha dari form 3 lagi.. Sha tau dye owg yang lembut. Dye x reti nak
bergaduh ngan sape-sape pon. Tapi ble dlm FB dye mcm2 dye ckp..
Sha betul2 jadi marah.. dye tau Sha punyer panas baran.
Last dlm FB dye letak status.." klu xpuas aty meh! face 2 face ngn aku tine! "
Perrhh..lagak cam otai.. Sha tunggu jea mase yang sesuai.
Masalah dye laa sape suh cabar Sha. Bile malam..Sha dtg kat dye tanye..
"Ape yang ko xpuas aty ngn aku??"
dye lak ley plak cakap.. " Ape yg aku xpuas aty ngn ko??
Then..dye lari masuk dalam kedai.. Mak aii..cuak lak dye ni.
Dalam FB bukan maen cakap besar ngn Sha.
Bile Sha ckp.." ko ni klu aku marah or gurau kasar ko menangis cam budak kecik,
nnt ko tu asek nak cembeng..mmg btul ko ni x matang.."
Mase tu..Sha terus kuar dari kedai tu. Tibe2 Sha dgr minah tu menjerit2
cam pompuan gler + sakai.. bajet-bajet berani jea.
Padahal penakot nauzubillah.. Takpela..owg camtu dye mcm budak kcik.
Jadi..umpan pakai gula2..nnt dye senyap laa. Susah sgt..bg mkn kurma.
Bak kata Jep SEPAH.. " manisnya kurma ini..?? "
hahahaha terbaek..pape pon..Sha x amek kisah ngn owg cmtu.
Buang maso..!!


P/s : klu korang ade member yg camni.. korang wat xtau jea. Member yg aku cter ni..ckp besar. Tapi x sedar diri yg dye tu penakot.

No comments:

Post a Comment


I made this widget at MyFlashFetish.com.