I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, May 30, 2011

Bengang + Panas hati + Menyirap

Harii nii serius wat aku betul-betul bengang sangat. Cam hampeh betul! geram..geram..geram & geram. Cter camni..em, aku ptot nyew ade klas pukul 2.15 petang tadi. Dah tadi lambat..punyalah aku jalan lelaju yang mungkin. Sekali..bile sampai jea kat klas, memanglah betul2 wat aku bengang..sekali budak2 laki klas aku cakap kelas batal. Aii..memang lah sakit hati aku. Rase ringan jea kasut aku cam nak baling2 jea kat budak laki nii.. Paling wat aku panas hati tadi.. yelaa dah lah penat jalan kaki dari kamsis sampai jabatan mekanikal yang terletak hujung dunia tuu..dengan cuaca yang agak2 tak nak sejuk..yelaakan tengaharikan memanglah panas tahap cipan. Kalaulah Malaysia nii cam jepun ade 4 musim aku tak kisah..yang ade 2 musim jea. Musim panas & hujan.. Eh2..berbalik pada panas hati tadi..bukan sebab ape pon..sebab panas jea. Jabatan Sha dah lah jauh..pastu klu ade kenderaan nak pergi sane takpe dowhh.. tapi kena jalan kaki. Budak2 laki nii..dowg tau..tapi taknak text budak2 pompuan. Paling wat aku menyirap..sampai2 takde orang pon, siott tul lah..baran plak aku. Sha memang tak suka nak marah-marah. Budak kelas sendiri tolong lah korang bertanggungjawab lah sikit perangai tuu. Janganlah wat bodoh jeaa klu tau klas tak ade hari nii. Kang ade gak kne tampor lelaju nanti..tak pasal2 senget kepale korang.hihi Penat tau jalan kaki..korang budak2 laki senanglah ade motor boley gerak mane2 korang ske. Huhh! benci tul..haq! tuuii!! dah lah..malas nak taip. Sha nak tido..bOo bye! (-_-) zzZzzzZzz~


p/s : Korang budak2 baikkan..?? tolong jgn wat camni lagi taw. =)

No comments:

Post a Comment


I made this widget at MyFlashFetish.com.